سنگ تراورتن کاشان اصفهان

مجموعه آریز استون مفتخر است با کادر حرفه ای و متخصص خود، مشاوره کاملا تخصصی را برای مشتریان خود در زمینه خرید سنگ های ساختمانی ارائه دهد. این مجموعه انواع سنگ های تراورتن کاشان را در رنگبندی و با ضخامت های متفاوت در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد. شما عزیزان می توانید این نوع سنگ ساختمانی را در ابعاد اسلب و با کیفیت بسیار بالا از مجموعه آریز استون سفارش دهید. این مجموعه به دلیل فروش بی واسطه سنگ های ساختمانی در تناژهای بسیار بالا، به یکی از بهترین فعالان در این حوزه تبدیل شده است.

با توجه به کیفیت بسیار بالایی که سنگ های تراورتن کاشان دارند، آن ها قابلیت صادر شدن به سایر کشورهای دیگر را نیز دارا می باشند. در صورت استفاده از نمونه های باکیفیت این نوع سنگ در پروژه های ساختمانی خود، سطح روی آن ها در گذر زمان پوسیده نمی شود. با توجه به طیف رنگی بسیار متنوعی که رنگ های تراورتن کاشان دارند، در زمان استفاده از آن ها برای پروژه های ساختمانی خود، بهتر است به رنگ و طرح های به کار رفته در سطح سنگ توجه کنید. ابعاد این نوع سنگ را از مراکز سنگ فروشی اصفهان، بسته به مکانی که قصد استفاده از آن ها را دارید، می توانید انتخاب کنید.

قیمت سنگ تراورتن کاشان

تعرفه ها و قیمت هایی که برای خرید سنگ های ساختمانی تراورتن کاشان توسط مجموعه آریز استون مشخص می شود، نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار سنگ، بسیار کمتر می باشد. نوع استخراج و فرآوری سنگ های تراورتن کاشان، درجه سنگ، ضخامت، ابعاد سنگ در تغییرات قیمت خرید این نوع سنگ ساختمانی تاثیرگذار می باشد.

جهت خرید و سفارش سنگ های تراورتن کاشان اصفهان، تنها کافی است با شماره  های درج شده در سایت تماس بگیرید و پس از اطلاع از قیمت های به روز آن ها، سنگ های تراورتن را در تعداد و ابعاد متفاوت سفارش دهید. انواع سنگ های تراورتن را با بهترین کیفیت روز دنیا از مجموعه آریز استون بخواهید.

محصولات سنگ تراورتن حاجی آباد

انواع سنگ تراورتن کاشان

همان طور که از اسم این نوع سنگ مشخص است، معادن آن ها در شهر کاشان می باشد. سنگ های تراورتن کاشان اصفهان به دو صورت موج دار و بدون موج در بازار موجود می باشند. از سنگ های تراورتن بدون موج اغلب برای قاب های پنجره ساختمان ها استفاده می شوند. به دلیل مقاومت بسیار بالایی که انواع سنگ های تراورتن کاشان دارند، آن ها قابلیت برشکاری را بر روی سطح خود دارند از این جهت می توان آن ها را به راحتی برای قسمت های مختلف ساختمان ها استفاده کرد. شما عزیزان می توانید از این نوع سنگ ها در نمای رومی و کلاسیک ساختمان ها، سنگفرش پارکینگ و حیاط، مصنوعات دکوراتیو و نماهای تزئینی استفاده کنید. نصب راحت و سریع این نوع سنگ ها باعث شده است تا موارد استفاده از آن ها نیز افزایش یابد. انواع سنگ های تراورتن کاشان اصفهان به دسته هایی از جمله موارد زیر تقسیم بندی می شوند:

سنگ تراورتن شکلاتی کاشان

سنگ های تراورتن شکلاتی در ابعاد تایل فرآوری می شوند. این نوع سنگ های ساختمانی به دلیل ساب پذیری و زیبایی بسیار خیره کننده ای که دارند، در بسیاری از پروژه های ساختمانی استفاده می شوند. رنگ این نوع سنگ در گذر زمان ثابت باقی می ماند. بسته به مکانی که قصد دارید از آن ها استفاده کنید، می توانید با استفاده از ماشین آلات مخصوص آن ها را برش دهید. سطح روی سنگ های تراورتن شکلاتی در برابر نور خورشید بسیار مقاوم هستند، از این جهت از آن ها می توانید بدون نگرانی در نماهای خارجی ساختمان ها استفاده کنید. از سنگ های بدون موج شکلاتی تراورتن، اغلب برای استفاده در دیوار پوش های ساختمان ها استفاده می شوند. از این نوع رنگ سنگ های ساختمانی به صورت یکدست و به تنهایی در نماهای خارجی ساختمان ها استفاده نمی شوند، بهتر است آن ها را همراه با رنگ های روشن سنگ های تراورتن استفاده کنید.

سنگ تراورتن کرم کاشان

رنگ های کرم و کرم بژ از محصولات پرفروش سنگ های تراورتن کاشان می باشد. این نوع محصولات به دلیل رنگ بسیار روشنی که دارند، به عنوان سنگفرش محوطه و پیاده رو به وفور استفاده می شوند. میزان تخلخل این نوع سنگ بسیار کم می باشد، از این جهت می توانید از آن ها بدون نگرانی در نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده کنید.

سنگ تراورتن عسلی کاشان

این نوع سنگ ساختمانی به دلیل ظاهر بسیار زیبایی که دارد، در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. امروزه از سنگ های تراورتن عسلی به وفور در قسمت های داخلی ساختمان ها استفاده می شوند. در زمان خرید این نوع محصولات حتما به لب پر بودن سطح سنگ و میزان طول آن ها دقت کنید.