سنگ عباس آباد اصفهان

مجموعه آریز استون یکی از بهترین مراکز توزیع انواع سنگ عباس آباد در اصفهان است. کارشناسان این مجموعه تمام سعی خود را به کار برده اند تا محصولاتی را خدمات مشتریان عزیز خود ارائه دهند که بالاترین سطح کیفیت را داشته باشند. از این جهت شما عزیزان می توانید سنگ ساختمانی مورد نیاز را متناسب با نوع پروژه خود، از مجموعه آریز استون سفارش دهید.

قیمت سنگ عباس آباد

با توجه به مشخصات فنی و ظاهری سنگ عباس آباد در مقایسه با سایر سنگ ها؛ آن ها به عنوان یکی از با ارزش ترین سنگ های تراورتن در بازار ایران، شناخته شده هستند. بر اساس نوع رنگ، طول موج منظم، ابعاد و ضخامت سنگ های عباس آباد قیمت آنها نیز متغییر است. هزینه های استخراج، حمل و نقل نیز در تغییرات قیمت سنگ ها نقش دارند. هر چقدر میزان رزین به کار رفته در سطح سنگ با کیفیت تر باشد و برش آن ها به صورت دقیق تری انجام شود، قیمت سنگ ها نیز افزایش می یابد. اگر قصد خرید سنگ عباس آباد را دارید می توانید برای اطلاع از قیمت سنگ تروارتن اصفهان و مشخصات فنی هر کدام از آن ها، با کارشناسان مجموعه آریز استون در ارتباط باشید.

مشخصات سنگ عباس آباد

سنگ های عباس آباد در گذر زمان و در اثر رسوب گذاری در غارها تشکیل می شوند. این نوع سنگ پس از استخراج از معادن سنگ در کارخانه ها برش داده می شوند، و در نهایت سطح روی سنگ را با رزین اپوکسی آغشته می کنند. رزین هایی که بر روی سطح سنگ قرار می گیرند باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. هر چقدر کیفیت رزین بیشتر باشد، سنگ های عباس آباد در گذر زمان دیرتر دچار فرسایش می شوند. آن ها در سایز و ابعاد متفاوت در بازار موجود هستند. این نوع سنگ اسلب را بر اساس طرح زمینه و نوع موج، تقسیم بندی می کنند. هر چقدر میزان ناخالصی در این نوع سنگ ها بیشتر باشد، تعداد رگه و موج ها نیز در آن ها بیشتر می شود. سنگ های تراورتن عباس آباد داری ظاهری بسیار زیبایی هستند، همچنین رنگ آن ها به مرور زمان ثابت باقی می ماند.

از آن جا که آن ها به راحتی قابل دسترس هستند، سنگ های تراورتن عباس آباد به عنوان یک انتخاب عالی برای استفاده به عنوان مصالح ساختمانی به حساب می آیند. برش و نصب این مدل سنگ ها به راحتی انجام می شود. سنگ های عباس آباد می توانند به راحتی با مصالح ساختمانی دیگر از جمله سیمان، ترکیب شوند. با توجه به ساختار و نوع ماده به کار رفته در تولید سنگ عباس آباد، آن ها عایق حرارتی خوبی نیز به حساب می آیند. و از آن جا که سطح روی این مدل سنگ از رزین پوشانده شده است، به راحتی می توان سنگ را نگهداری و تمیز کرد. اگر هنگام نصب سنگ عباس آباد تمامی نکات ایمنی رعایت شود، سطح روی این سنگ مواد شیمیایی و گرد و غبار را جذب نمی کنند و باعث تجمع باکتری ها نیز نمی شوند.