سنگ مرمر آبی اصفهان

مجموعه آریز استون توانسته است با ارائه سنگ های ساختمانی با درجه کیفیت بسیار بالا و همچنین ارائه بالاترین سطح خدمات برای مشتریان عزیز خود، در زمینه فروش انواع سنگ های ساختمانی، کارنامه بسیار درخشانی کسب کند. در صورتی که برای خرید سنگ مرمر آبی اصفهان نیاز به مشاوره دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه آریز استون در تماس باشید.

فروش سنگ مرمر آبی

برای این که بتوانید از کلیه ی مزیت های این نوع سنگ ساختمانی بهره مند شوید، بهتر است فروشگاهی را برای خرید محصولات خود انتخاب کنید که از میزان اصالت و کیفیت آن ها مطمئن باشید. تشخیص صحیح سنگ های مرمر اصل از نمونه های تقلبی امری بسیار دشوار می باشد که تمامی افراد قادر نیستند آن ها را به راحتی تشخیص دهند. در صورتی که از سنگ های بی کیفیت در پروژه های ساخت استفاده کنید به دلیل استحکام بسیار پایینی که در برابر ضربه و نفوذ رطوبت دارند، اغلب در مدت زمان بسیار کوتاهی از بین خواهند رفت. از این جهت در زمان خرید علاوه بر قیمت یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید آن ها را بررسی کنید، توجه به میزان کیفیت و ابعاد و ضخامت سنگ می باشد. مجموعه آریز استون به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش سنگ مرمر پرتقالی و آبی قادر است محصولات خود را با تضمین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

قیمت سنگ مرمر آبی

بسته به طرح و رگه هایی که در سنگ مرمر آبی به کار رفته است و همچنین میزان ضخامت و ابعادی که دارند، قیمت خرید سنگ مرمر آبی اصفهان نیز متغیر خواهد بود. میزان تراکم رگه های به کار رفته در سطح سنگ، درجه کیفیت سنگ را مشخص می کند؛ از این جهت قیمت های متفاوتی برای این نوع سنگ تعریف شده است. سنگ های مرمر آبی بی موج و نوع اسلب آن با یکدیگر تفاوت دارند. از آن جا که این نوع سنگ معدن های بسیار زیادی در سطح کشور ندارد، قیمت خرید سنگ مرمر آبی اصفهان نیز نسبت به سایر سنگ های دیگر کمی بیشتر می باشد. معادن موجود در شهر ارومیه یکی از بهترین مراکز استخراج سنگ های مرمر آبی در کشور می باشد. هرچقدر سطح سنگ یکنواخت تر باشد و میزان شفافیت آن ها نیز بیشتر باشد، به طبع هزینه های خرید آن ها نیز افزایش می یابد.

سنگ های مرمر آبی به نام سنگ های مرمر اطلسی نیز شناخته شده هستند. به دلیل مشخصات فنی و ظاهر بسیار زیبایی که آن ها دارند، امروزه موارد استفاده از آن ها نیز افزایش یافته است.

کاربرد سنگ مرمر آبی

یکی از بهترین و زیباترین سنگ های مرمر به کار رفته در کل جهان، سنگ مرمر آبی می باشد. این نوع سنگ دارای ترکیبات بسیار خوش رنگی است به گونه ای که توجه بسیاری از افراد را توانسته است به خود جلب کند. رگه های به کار رفته در آن ها اغلب به رنگ سفید و طلایی می باشد. شما عزیزان می توانید با نگاه به بسیاری از ساختمان های لوکس مسکونی، اداری و تجاری سنگ های مرمر آبی به کار رفته در آن ها را مشاهده کنید. در برخی از اماکن مذهبی نیز از این نوع سنگ های ساختمانی استفاده شده است. استحکام بسیار بالایی که این نوع سنگ در برابر تحمل وزن های بسیار بالا دارند، باعث شده است تا از آن ها بتوان بدون نگرانی در سنگ راه پله ها استفاده کرد. شما عزیزان می توانید از سنگ های مرمر آبی به عنوان یک عنصر تزئینی در فضای داخلی ساختمان های خود استفاده کنید.