سنگ مرمریت پرطاووس اصفهان

مجموعه آریز استون در زمینه فروش مستقیم انواع سنگ های مرمریت سال های زیادی است که فعالیت دارد و در این زمینه توانسته است تجارب ارزنده ای کسب کند. شما عزیزان می توانید در صنایع سنگ آریز استوان انواع سنگ های مرمریت را مشاهده کنید و در صورت علاقه مندی، آن ها را خریداری کنید. سنگ های مرمریت پرطاووسی یک نوع سنگ آهک است که در گذر زمان و در اثر قرار گرفتن در فشار و حرارت بالا، تشکیل شده اند. انواع مختلف سنگ های مرمریت پرطاووس اصفهان در میزان پرهای موجود در سطح، با یکدیگر تفاوت دارند. این مدل سنگ دارای ظاهری بسیار زیبا و درخشان هستند. از آن جا که سنگ های مرمریت پرطاووسی جذب آب پایینی دارند، برای نمای خارجی ساختمان انتخاب عالی هستند.

قیمت سنگ مرمریت پرطاووسی ارسنجان

این مدل سنگ به درجه های مختلفی تقسیم بندی می شوند، هر چقدر کیفیت سنگ بالاتر برود قیمت آن ها نیز افزایش می یابد. متراژ و میزان ضخامت سنگ، در تغییرات قیمت سنگ پرطاووسی ارسنجان تاثیر گذار است. نوع فرآوری و کیفیت برش سنگ نیز در تعیین قیمت سنگ، نقش دارد. سنگ های پرطاووسی در برابر سایر سنگ های مرمریت، از قیمت پایین تری برخوردار هستند. برای اطلاع از قیمت های به روز سنگ مرمریت هرسین اصفهان و سنگ های پرطاووسی می توانید با کارشناسان مجموعه آریز استون در تماس باشید.

مشخصات سنگ مرمریت پرطاووسی

زمینه سنگ های مرمریت پرطاووسی بسیار روشن است و در سطح آن ها رگه هایی به رنگ قهوه ای وجود دارد. رنگ بندی و طرح های موجود در این نوع سنگ از تنوع بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل سنگ های پرطاووسی بیشتر جنبه ی تزئینی دارند و می توان از آن ها در فضاهای مختلف ساختمان استفاده کرد. سطح روی این مدل سنگ می تواند نور را منعکس کرده و نور محیط را به خوبی افزایش دهد. سنگ های پرطاووسی در برابر تغییرات آب و هوا بسیار مقاوم هستند. سعی کنید سنگ های مرمریت را در تماس مستقیم با مواد اسیدی قرار ندهید، مواد اسیدی ممکن است به سنگ آسیب جدی وارد کنند.

از این نوع سنگ می توان برای فضاهای داخل و خارج ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری استفاده کرد. سنگ های مرمریت پرطاوورسی در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند از این جهت می توان از آن ها به عنوان سنگ فرش در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد. این نوع سنگ قابل استفاده در مناطق پر رفت و آمد از جمله راه پله ها نیز هستند.