تراورتن تکاب سفید

مجموعه تخصصی سنگ آریز استون در طی سالیان فعالیت های خود توانسته است با عرضه محصولاتی باکیفیت، رضایت مشتریان خود را جلب کند. این مجموعه در زمینه توزیع انواع سنگ های مرمریت و تراورتن، فعالیت می کند. برای اطلاع از مشخصات سنگ تراورتن تکاب سفید می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت سنگ تراورتن سفید تکاب

عوامل زیادی بر روی نوسانات قیمت سنگ های تراورتن تکاب در بازار، تاثیرگذار هستند. یکی از فاکتورهای مهمی که در قیمت سنگ های تراورتن نقش دارد، نوع رنگبندی سنگ است. هر چقدر رنگ سنگ روشن تر باشد و میزان رگه های به کار رفته در آن ها بیشتر باشد، قیمت سنگ نیز افزایش می یابد. بخش معدن و بخش کارخانه های تولید کننده انواع سنگ های تراورتن، در تعیین قیمت سنگ نقش اساسی دارند. هر چقدر میزان فرآوری انجام شده بر روی سطح سنگ در کارخانه ها از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن ها نیز افزایش می یابد. در صورت استفاده از سنگ های بی کیفیت در پروژه های ساختمانی در گذر زمان، ممکن است باعث به وجود آمدن خسارت های جبران ناپذیری در ساختمان ها شود. با توجه به موارد گفته شده، در زمان خریداری سنگ مورد نظر خود علاوه بر توجه به قیمت آن ها به میزان کیفیت سنگ نیز توجه کنید.

تراورتن تکاب سفید

تفاوت سنگ تراورتن و مرمریت

سنگ های تراورتن و مرمریت در کنار تفاوت هایی که با یکدیگر دارند، شباهت هایی نیز با هم دارند. از این جهت برای کسانی که آشنایی کامل با مشخصات آن ها ندارند، تشخیص سنگ ها از یکدیگر کمی دشوار است. برای تشخیص این دو نوع سنگ از یکدیگر بهتر است به پشت سنگ توجه کنید. سنگ مرمریت در مقایسه با سنگ های تراورتن، رگه های زیادی در سطح آن ها وجود دارد. سنگ های تراورتن و مرمریت در طیف های رنگی بسیار زیادی تولید می شوند. میزان تخلخل این دو نوع سنگ با یکدیگر تفاوت دارند. برای محیط هایی که رطوبت زیاد در آن وجود دارد، بهتر است از سنگ های تراورتن استفاده کنید. به همین دلیل از سنگ های مرمریت بیشتر برای طراحی فضاهای داخلی ساختمان ها استفاده می شود. هزینه های مراقبت و نگهداری و همچنین ترمیم سنگ های تراورتن در مقایسه با سنگ های مرمریت پایین تر است. بر روی سطح هر دوی آن ها سوراخ و حفره هایی وجود دارد؛ از این جهت در زمان استفاده از آن ها به عنوان مصالح ساختمانی، می توانند با مصالح ساختمانی دیگر مانند سیمان به خوبی ترکیب شده و چسبندگی بالایی نیز ایجاد کنند. اگر سطح روی سنگ در کارخانه ها به درستی رزین کاری شده باشد، در صورت ایجاد لکه بر روی آن ها می توان سطح سنگ را به راحتی تمیز کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت سنگ مرمریت اصفهان و قیمت های به روز سنگ تراروتن، می توانید با مجموعه آریز استون در ارتباط باشید.

از طرف دیگر سنگ های تراورتن دارای ویژگی های ظاهری بسیار خاصی است، از این جهت این نوع سنگ طرفداری زیادی پیدا کرده است و امروزه از آن ها در پروژه های ساختمانی به صورت گسترده استفاده می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این مدل سنگ ها این است که در گذر زمان رنگ آن ها ثابت و بدون تغییر باقی می ماند، از این جهت سنگ های تراورتن تکاب یک انتخاب عالی برای استفاده در نماهای خارج ساختمان ها هستند. سنگ های تراورتن تکاب سفید در برابر حرارت و سرما بسیار مقاوم هستند.