سنگ تراورتن عباس آباد سوپر اصفهان

سنگ تراورتن عباس آباد سوپر اصفهان، یکی از بهترین و زیبا ترین سنگ های دنیا است که در ایران شناخته شده هستند و برای نمای ساختمان ها استفاده می شوند. سنگ سوپر عباس آباد در سایزهای مختلف طولی و اسلب تولید می شوند. اگر قصد خرید سنگ عباس آباد اصفهان را با مناسب ترین قیمت دارید، می توانید به مجموعه آریز استون مراجعه کنید.

کاربرد های سنگ تراورتن سوپر عباس آباد

  1. دیوارهای داخلی ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، هتل ها و در کل مجتمع ها و رستوران ها (در داخل راهرو و لابی ها، که می توان به صورت دوتایی و چهار تایی استفاده کرد)
  2. نمای ساختمان و باغ
  3. مصنوعات سنگی مانند گلدان، آبنما و …

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد

نوع فرآوری سنگ تراورتن یکی از عواملی است که در تعیین قیمت سنگ، ابعاد و ضخامت آن نقش دارند. میزان رزین به کار رفته در سنگ و نوع برش سنگ ها از مسائل مهمی است که به صورت کلی بر قیمت سنگ های سوپر عباس آباد تاثیرگذار هستند. هر چقدر سطح این نوع سنگ ها یکدست تر باشد، قیمت آن ها نیز افزایش می یابد. میزان ماندگاری رنگ سنگ های سوپر عباس آباد نیز در تغییرات قیمت این نوع سنگ نقش دارد، هر چقدر سنگ سفیدتر و بدون رگه تر باشد قیمت نهایی آن ها نیز افزایش می یابد.

خصوصیات سنگ عباس آباد

سنگ تراورتن سوپر عباس آباد یکی از بهترین و گران بهاترین سنگ های تراورتن است. کسانی که نمای جذاب و لوکس و براق دوست دارند، می توانند از سنگ سوپر عباس آباد استفاده کنند. این سنگ صیقل پذیری بسیار بالایی دارد و در برابر عوامل جوی مانند باران ها اسیدی بسیار مقاوم است. از آن جا که میزان تخلخل در سنگ های سوپر عباس آباد مقداری مناسب است، این نوع سنگ یک گزینه عالی برای استفاده در نمای ساختمان ها است. از این نوع سنگ برای ساخت مصنوعات تزئینی، در نمای بیرون و داخل ساختمان های کلاسیک و یا مدرن استفاده می شود. با استفاده از آن ها می توانید ظاهری بسیار شیک و مجللی به ساختمان های خود ببخشید. از مشخصات دیگر سنگ های سوپر عباس آباد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زیبایی، صیقل پذیری و ظاهری زیبا و براق که برای نمای ساختمان ها کاربرد دارند.
  2. به دلیل تخلخل های خوب و مناسب چسبندگی خوبی به ملات می دهند.
  3. مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی متفاوت دارند.
  4. شکل و فرمی که دارند باعث می شوند که تا حدودی عایق حرارتی و صدا باشند.

سنگ های عباس آباد بر اساس صورت رنگی، از ضعیف به سوپر دسته بندی می شوند. مجموعه آریز استون عرضه کننده انواع سنگ های عباس آباد در سایز و ابعاد متفاوت است. شما عزیزان می توانید با خیال آسوده سنگ مورد نظر خود را از این مجموعه تهیه کنید.