سنگ مرمریت هرسین اصفهان

مجموعه آریز استون مفتخر است با عرضه سنگ های مرمریت با کیفیت و با مناسب ترین قیمت، رضایت مشتریان خود را جلب کند. جهت اطلاع از قیمت های به روز سنگ مرمریت در اصفهان می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید. سنگ های هرسین یک نمونه سنگ رسوبی است که در گذر زمان و با اضافه شدن ناخالصی به آن ها، رگه هایی در سنگ ایجاد شده است. در واقع می توان گفت سنگ های هرسین دارای رگه های کریستالی هستند، این ویژگی باعث زیبایی دو چندان این نوع سنگ ها شده است.

خرید سنگ مرمریت هرسین

ابعاد و ضخامت سنگ های مرمریت هرسین در تعیین قیمت سنگ نقش دارند. در زمان خریداری این نوع سنگ به نوع فرآوری آن ها دقت کنید، کیفیت فرآوری سنگ یکی از فاکتورهای مهمی است که باعث دوام بالای سنگ ها می شود. عامل دیگری که در قیمت سنگ های هرسین نقش دارند، کیفیت برش سنگ ها است. هر چقدر رنگ این مدل سنگ روشن تر باشد، کیفیت آن ها بالاتر می رود و در نتیجه قیمت نهایی سنگ های هرسین نیز افزایش می یابد. محل قرار گیری معادن و کارخانه های سنگ، در تعیین قیمت سنگ های هرسین نیز نقش دارند. میزان کیفیت این نوع سنگ را با آنالیزهای شیمیایی و فیزیکی در آزمایشگاه های مخصوص تشخیص داده می شوند. بر اساس میزان کیفیت سنگ و درجه بندی آن ها، قیمت سنگ های هرسین نیز متغیر است. از این نوع سنگ به صورت گسترده در پروژه های ساختمانی و عمرانی استفاده می شود.

سنگ اسلب مرمریت هرسین

از آن جا که سنگ های مرمریت هرسین اصفهان دارای استحکام بسیار بالایی هستند، از آن ها می توان در مکان های پر رفت و آمد از جمله راه پله ها استفاده کرد. این نوع سنگ در برابر حرارت و دمای بالا، بسیار مقاوم هستند. سنگ های هرسین دارای ظاهری بسیار زیبایی هستند، و از آن ها می توان به عنوان سنگ فرش و برای طراحی دکوراسیون فضاهای داخلی ساختمان ها استفاده کرد. میزان تخلخل سنگ های هرسین کم است، از این جهت تنها مقدار بسیار کمی از رطوبت را جذب می کنند. سطح روی سنگ را می توان متناسب با طرح مورد نظر مشتری و مطابق با دکوراسیون فضای داخلی ساختمان ها، طراحی و برش کاری کرد.

سطح سنگ های مرمریت هرسین یکنواخت است، از این جهت تمیز کردن آن ها بسیار راحت است. در صورت ایجاد لکه روی این مدل سنگ ها، می توان به راحتی آن ها را با مواد شوینده تمیز کرد. سنگ های هرسین در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم هستند. در این صورت اگر از آن ها برای نمای خارجی ساختمان ها استفاده می کنید، در گذر زمان به راحتی از بدنه ساختمان ها جدا نمی شوند. شما عزیزان می توانید به راحتی آن ها را حمل کرده و در ساختمان های خود نصب کنید. کادر مجرب مجموعه آریز استون، سنگ های مرمریت را به صورت کاملا اصولی بسته بندی کرده و با رعایت کلیه نکات ایمنی به محل پروژه ها ارسال می کنند.