سنگ اسلب پشت تلویزیون

نحوه طراحی دکوراسیون پشت تلویزیون با سنگ اسلب

مقدمه

تمامی افراد تایم بسیار زیادی را در طول روز به تماشای تلویزیون اختصاص می دهند، از این جهت محل قرارگیری تلویزیون و نوع طراحی که در آن ها به کار رفته است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. برای طراحی دکوراسیون پشت تلویزیون می توان از مصالح مختلفی استفاده کرد، سنگ های اسلب به دلیل ظاهر زیبایی که دارند، بهترین گزینه برای استفاده در دیوارهای پشت تلویزیون می باشند. با استفاده از بهترین طرح و مدل سنگ های اسلب می توانید زیبایی بسیار خیره کننده ای برای فضای اتاق نشیمن ساختمان های خود ایجاد کنید. در این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با ویژگی ها و مشخصات سنگ ها اسلب برای استفاده در نمای داخلی ساختمان ها از جمله دیوارهای پشت تلویزیون توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سنگ اسلب پشت تلویزیون

یکی از ایده های نو و بسیار جذاب برای طراحی دکوراسیون پشت تلویزیون، استفاده از سنگ های اسلب می باشد. سنگ های اسلب برای هر سبک دکوراسیون مناسب هستند. امروزه با توجه به زیبایی بسیار خیره کننده ای که استفاده از سنگ برای فضای پشت تلویزیون می تواند به فضای داخلی ساختمان ها ببخشد، از انواع سنگ های اسلب به وفور در پروژه های ساخت و ساز استفاده می شود. حتی در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اروپایی ها نیز از بهترین نمونه های سنگ در فضای پشت تلویزیون استفاده می شود. برای مثال با خرید ملک در قبرس شمالی و یا سایر کشورهای اروپایی شاهد استفاده از سنگ هایی به رنگ روشن و با طراحی بسیار زیبا در فضای پشت تلویزیون به گونه ای که با کفپوش ساختمان ها هماهنگی باشند، خواهید بود. توجه به این نکته الزامی می باشد که اگر قصد دارید دکوراسیون ساختمان خود را به سبک اروپایی ها تزئین کرده و از سنگ های ساختمانی برای تزئین فضای پشت تلویزیون استفاده کنید، بهتر است به هیچ عنوان سنگ هایی با طرح های بسیار شلوغ و دارای رگه های بسیار زیاد را انتخاب نکنید.

سنگ اسلب پشت تلویزیون

پس از این که سنگ های اسلب از معادن مخصوص موجود در سطح کشور استخراج می شوند، آن ها به کارخانه های سنگ بری فرستاده می شوند تا طی عملیاتی آماده استفاده برای نمای داخلی ساختمان ها شوند. شما عزیزان می توانید از انواع سنگ های اسلب در ابعاد متفاوت و همچنین در رنگ بندی متنوع برای طراحی دیوارهای پشت تلویزیون خود استفاده کنید.

سنگ های اسلبی که در پشت تلویزیون استفاده می شوند، باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا در صورت وارد شدن ضربه، آسیب چندانی نبینند. انواع سنگ های اسلب قابلیت برش کاری و ساب زنی را دارند و می توان سطح آن ها را با استفاده از مواد مخصوص، براق تر کرد. با توجه به طول عمر بسیار بالایی که سنگ های اسلب دارند، استفاده از آن ها برای طراحی دکوراسیون نمای داخلی ساختمان ها، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دکور پشت تلویزیون با سنگ اسلب

سنگ هایی از جمله سنگ اسلب مرمر، مرمریت، تراورتن، گرانیت، کوارتز، سنگ اسلب چینی و سایر موارد دیگر چند نمونه از بهترین سنگ های به کار رفته برای طراحی دکوراسیون پشت تلویزیون می باشند. سنگ های چینی به دلیل قیمت بسیار مناسبی که نسبت به سنگ های طبیعی دارند، جایگزین بسیار مناسبی برای استفاده در نمای داخلی ساختمان ها به جای استفاده از سنگ های طبیعی هستند. شفافیت بسیار زیادی که در سطح سنگ های اسلب چینی وجود دارد و همچنین مقاومت آن ها در برابر حرارت باعث شده است تا موارد استفاه از آن ها برای طراحی دیوارهای پشت تلویزیون افزایش یابد. سنگ های اسلب گرانیت نیز از مقاومت و استحکام بسیار بالایی نسبت به سایر سنگ های ساختمانی دیگر برخوردار هستند، اغلب از این نوع سنگ ها در کف ساختمان ها و راه پله ها استفاه می شود، با این وجود از آن ها می توان در دیوارهای پشت تلویزیون نیز استفاده کرد.

دکور پشت تلویزیون با سنگ اسلب

سنگ های تراورتن به صورت موج دار و یا بدون موج قابل استفاده برای طراحی دیوارهای پشت تلویزیون می باشند. در میان انواع سنگ های اسلب تراورتن موجود در بازار، سنگ تراروتن حاجی آباد کرم به دلیل رنگ بسیار خیره کننده و همچنین مقاومت بسیار بالایی که دارند، بهترین گزینه برای استفاده برای دکور پشت تلویزیون ها می باشند.

سنگ مرمر پشت تلویزیون

سنگ های مرمر به عنوان یک سنگ لوکس و به دلیل نوع بافت و رنگبندی بسیار متنوعی که دارند، یکی از بهترین نوع سنگ های ساختمانی برای استفاده در دیوارهای پشت تلویزیون می باشند. سنگ های مرمر در رنگبندی سفید، خاکستری، قرمز، سبز، قهوه ای، مشکی و سایر رنگ های دیگر در بازار موجود هستند، شما عزیزان می توانید بسته به دکوراسیون ساختمان های خود از بهترین رنگ آن ها استفاده کنید. رگه هایی که در سطح سنگ های اسلب مرمر وجود دارد، باعث شده است تا زیبایی بسیار خیره کننده ای برای دیوارهای پشت تلویزیون شما ایجاد کنند.

سنگ های مرمر در مقایسه با سایر سنگ های مرمر از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به مراکز فروش سنگ مرمر در اصفهان، بهترین نوع رنگ سنگ مرمر را برای استفاده در دکور دیوارهای پشت تلویزیون انتخاب کنید.

سنگ مرمر پشت تلویزیون

خرید سنگ اسلب پشت تلویزیون

در صورتی که قصد خریداری سنگ های اسلب را دارید، بهتر است در ارتباط با مشخصات فنی و ویژگی های ظاهری هر یک از آن ها اطلاع داشته باشید. در صورتی که قصد بازسازی ساختمان های خود را دارید بهتر است بهترین نوع سنگ اسلب را برای پشت تلویزیون خود انتخاب کنید.

سنگ های اسلب با این که در مقایسه با سایر سنگ های دیگر دارای ابعاد بسیار بزرگی هستند، اما وزن بسیار کم با ضخامت بسیار نازکی دارند. شما عزیزان می توانید بسته به محلی که قصد دارید از سنگ های اسلب استفاده کنید، ابعاد متفاوت آن ها را از مراکز فروش سنگ های اسلب تهیه کنید. مجموعه آریز استون به عنوان یکی از بهترین فروشگاه سنگ فروش اصفهان، قادر است انواع مدل های سنگ اسلب را برای استفاده در دیوارهای پشت تلویزیون با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. تنوع سنگ های ساختمانی موجود در مجموعه آریز استون به گونه ای می باشد که تمامی سلیقه افراد را می تواند پوشش دهد. جهت اطلاع از نحوه ثبت سفارشات برای خرید سنگ های اسلب پشت تلویزون می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت سنگ پشت تلویزیون

با توجه به این که برای برش سنگ های اسلب نیاز به استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بسیار پیشرفته ای است، قیمت خرید و استفاده از سنگ های اسلب زیاد می باشد. ابعاد این نوع سنگ ها بسیار بزرگ هستند، از این جهت حمل و نقل و نصب آن ها نیز بسیار دشوار است. بسته به نوع سنگ اسلبی که انتخاب می کنید و همچنین میزان متراژ کار، هزینه های نصب آن ها نیز متفاوت می باشد.

استفاده از سنگ اسلب

به دلیل نواقص طبیعی که در برخی از سنگ های ساختمانی وجود دارد، ممکن است در برخی موارد تنها تا 50 درصد از سنگ ها قابل استفاده باشند. در چنین شرایطی هزینه های استفاده از سنگ های اسلب به وفور افزایش می یابد. برای این که بتوان از افزایش هزینه ها جلوگیری کرد، باید سنگ های اسلب را به شکل کاملا اصولی در کنار یکدیگر قرار داد. در هنگام طراحی و نصب سنگ های اسلب، نحوه چیدمان سنگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در صورتی که قصد دارید از سنگ های اسلب برای طراحی دکوراسیون پشت تلویزیون خود استفاده کنید، بهتر است به فردی متخصصی که در زمینه نصب اصولی سنگ های اسلب مهارت دارد، مراجعه کنید.

جمع بندی نهایی

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، امروزه موارد استفاده از سنگ های اسلب به خصوص در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها به وفور افزایش یافته است. سنگ های اسلب به دلیل نوع بافتی که دارند، امروزه مورد علاقه بسیاری از طراحان و معماران قرار گرفته اند. اندازه بسیار بزرگ و یکدستی که سنگ های اسلب دارند، باعث شده است تا استفاده از آن ها در دیوارهای پشت تلویزیون کاربرد بسیار زیادی داشته باشد. نوع طراحی به کار رفته در دیوارهای پشت تلویزیون، توجه هر بیننده ای را به خود جذب می کند، از این جهت بسیار مهم است که بتوانید از بهترین مصالح ساختمانی برای آن ها استفاده کنید. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی درباره سنگ های اسلب و کاربرد آن ها کسب کرده باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.