سنگ لابی ساختمان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مقدمه

لابی یکی از مهمترین قسمت هر ساختمانی است که در زیباتر دیده شدن ساختمان تاثیر بسیار زیادی دارد. با توجه به این که تمامی افراد برای وارد و خارج شدن از ساختمان ها نیاز دارند تا از لابی ساختمان ها عبور کنند، نوع طراحی و نورپردازی به کار رفته در آن ها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. از آن جا که تردد افراد در لابی ساختمان ها بسیار زیاد است، باید از مصالحی در آن ها استفاده شود که در برابر فشار و سایش از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند. یکی از بهترین نوع مصالح برای استفاده در لابی ساختمان ها، انواع سنگ ها ساختمانی است. سنگ های ساختمانی در طرح و رنگبندی های مختلف در بازار موجود می باشند، شما عزیزان می توانید بسته به دکوراسیون ساختمان خود، از بهترین سنگ برای لابی استفاده کنید. در میان انواع سنگ های ساختمانی سنگ تراورتن، مرمر، مرمریت به دلیل ظاهر زیبا و همچنین مقاومت بسیار بالایی که دارند، در لابی ساختمان ها به وفور استفاه می شوند. در صورتی که قصد دارید ظاهری بسیار لوکس را به ساختمان های خود ببخشید، می توانید از سنگ های مرمر استفاده کنید. شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در زمینه راه حل هایی برای انتخاب بهترین سنگ برای لابی ساختمان ها کسب کنید، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

طراحی سنگ لابی آپارتمان

یکی از بهترین راه حل ها برای طراحی دکوراسیون لابی ساختمان ها، استفاده از سنگ های ساختمانی می باشد. از سنگ های ساختمانی برای کف و هم برای دیوارها قابل استفاده است. از سنگ های ساختمانی در لابی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، پزشکی، هتل ها و سایر موارد دیگر استفاده می شود. در صورتی که قصد دارید برای طراحی دکوراسیون لابی ساختمان های خود از سنگ ساختمانی به عنوان مصالح استفاده کنید، می توانید بهترین نوع سنگ را از فروشگاه سنگ اصفهان خریداری کنید.

سنگ لابی آپارتمان

با توجه با ظاهر بسیار زیبایی که سنگ های ساختمانی دارند، امروزه استفاده از این نوع مصالح ساختمانی در میان طراحان و معماران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنگ های ساختمانی است، از این جهت شما عزیزان می توانید در هر کجای کشور که ساکن هستید به راحتی سنگ مورد نیاز خود را از بازار داخلی کشور تهیه کنید.

سنگ مناسب برای لابی

بهتر است برای کف لابی از سنگ هایی با رنگ تیره استفاه نکنید، رنگ های تیره کثیفی و گرد و غبار را به خوبی نشان خواهند داد. استفاده از سنگ تراورتن تکاب عسلی به دلیل رنگ بسیار خیره کننده و همچنین دوام و استحکام بالایی که دارند، در استفاده در کف لابی ساختمان ها پیشنهاد می شوند.

سنگ هایی که برای دیوار لابی آپارتمان ها استفاده می شوند، نیاز به مقاوم بودن بسیار بالایی ندارند. از این جهت شما عزیزان می توانید از سنگ های ارزان با میزان استحکام پایین برای این قسمت از ساختمان ها استفاده کنید. با توجه به سطح بسیار وسیعی از دیوارهای لابی ساختمان که نیاز به سنگ کاری دارند، بهتر است از سنگ های اسلب استفاده کنید. سنگ های اسلب به دلیل ظاهر یکدستی که دارند، برای استفاده در دیوارهای لابی بهترین گزینه می باشند.

سنگ مناسب برای لابی

سنگ اسلب برای لابی

با توجه به این که سنگ های اسلب نیاز به بندکشی ندارند، استفاده از آن ها در دیوارهای لابی ساختمان باعث زیبایی دو چندان لابی می شود. سنگ های اسلب قابلیت ترکیب شدن با سایر مصالح ساختمانی را دارد، از این جهت شما عزیزان می توانید بدون نگرانی از این نوع سنگ برای اجرای پروژه های ساختمانی خود استفاده کنید. مراکزی که در زمینه فروش سنگ اسلب در اصفهان فعالیت می کنند، قادر هستند با در اختیار قرار دادن انواع مدل های سنگ های ساختمانی در ابعاد اسلب، به مشتریان خود کمک کنند تا با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین سنگ را خریداری کنند.

مجموعه آریز استون قادر است سنگ مورد نیاز شما عزیزان را با قیمتی بسیار منصفانه در اختیار شما قرار دهد. جهت سفارش سنگ های ساختمانی به صورت عمده تنها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و پس از اطلاع از انواع مشخصات فنی محصولات این مجموعه، بهترین سنگ را خریداری کنید.

بهترین سنگ برای لابی

سنگ مناسب برای لابی ساختمان ها باید قابلیت جلاپذیری داشته باشد، این ویژگی به خصوص برای سنگ هایی که در کف لابی استفاده می شوند، بسیار مهم می باشد. ظاهر براق سنگ می تواند جلوه بسیار زیبایی به لابی ساختمان ها ببخشد. بهتر است از سنگی برای لابی استفاده کنید، که طول عمر آن بالا باشد و در گذر بازه زمانی کوتاه نیاز به مرمرت نداشته باشد. سنگ های ساختمانی برخلاف سایر مصالح دیگر، تمیز کردن و نگهداری از آن ها به راحتی انجام می شود.

بهترین سنگ برای لابی

شما عزیزان می توانید با انتخاب بهترین سنگ ساختمانی و استفاده از نورپردازی مناسب در ساختمان ها، باعث زیباتر دیده شدن ساختمان ها شوید. در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه انتخاب سنگ مناسب برای لابی ساختمان های خود دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از خدمات مشاوره مجموعه آریز استون بهره مند شوید.

سخن پایانی

اغلب ساختمان هایی که ساکنین زیاد دارند، دارای لابی هستند. لابی به عنوان اولین قسمتی از ساختمان که چشم هر بیننده ای به آن جذب می شود، باید از طراحی و دکوراسیون بسیار خوبی برخوردار باشد. به دلیل استحکام و همچنین ظاهر بسیار زیبایی که سنگ های ساختمانی دارند، بسیاری از افراد تمایل دارند تا از سنگ برای طراحی لابی ساختمان های خود استفاده کنند. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات بسیار کاملی در زمینه انتخاب سنگ مناسب برای لابی ساختمان ها کسب کرده باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.