لیست به روزترین قیمت انواع سنگ تراورتن

مقدمه

یکی از پرکاربردترین سنگ های ساختمانی که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد، سنگ های تراورتن می باشند. این نوع سنگ به دلیل بافت زیبا و بسیار ظریفی که دارند، قابل استفاده برای نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها می باشد. رنگ سنگ های تراورتن در گذر زمان تغییر چندانی نکرده و ثابت باقی می ماند. نوع ترکیبات به کار رفته در این نوع سنگ باعث شده است تا آن ها به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز کاربرد داشته باشند. امروزه سنگ های تراورتن در بسیاری از معادن وجود دارند، به طوری که می توان آن ها را به راحتی استخراج کرد. قیمت سنگ های تراورتن در مقایسه با سایر سنگ های ساختمانی موجود در بازار، بسیار مناسب است. ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با قیمت سنگ تراورتن در کارخانه توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد، برای اطلاع از لیست به روزترین قیمت انواع سنگ های تراورتن تنها کافی است با مجموعه آریز استون تماس بگیرید. عوامل زیادی می تواند باعث تغییر قیمت سنگ تراورتن شود، از این جهت قیمت دقیق و مشخصی برای آن ها نمی توان تعریف کرد.

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن

امروزه مدل های مختلفی از سنگ تراورتن در بازار موجود  می باشد که نوع کارآیی و میزان کیفیت آن ها نیز متفاوت است. یکی از مهمترین عواملی که در زمان انتخاب بهترین سنگ تراورتن برای استفاده در پروژه های ساختمانی مطرح می شود، قیمت خرید سنگ می باشد. با مشخص کردن قیمت خرید هر متر مربع سنگ، می توانید به یک رقم نسبتا دقیق از هزینه های سنگ کاری در پروژه های ساخت و ساز خود دست پیدا کنید. اغلب مراکزی که در زمینه فروش سنگ های تراورتن فعالیت می کنند، قیمت فروش محصولات خود را به صورت متر مربع مشخص می کنند. اطلاع از قیمت هر متر مربع انواع سنگ های تراورتن به شما عزیزان کمک می کند تا به صورت اصولی و حساب شده اقدام به خرید سنگ های ساختمانی برای استفاده در پروژه های ساخت و ساز بکنید.

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن

در شرایطی که میزان بودجه کافی ندارید و باید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، اطلاع از قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن قبل از این که اقدام به خرید آن ها کنید، می تواند به شما عزیزان کمک بسیار شایانی کند. جهت اطلاع از قیمت دقیق سنگ تراورتن در کارخانه می توانید با شماره سنگ فروشی اصفهان تماس گرفته و پس از اطلاع از قیمت های به روز خرید سنگ، بهترین نوع سنگ های ساختمانی متناسب با نوع پروژه خود را خریداری کنید.

قیمت سنگ تراورتن در کارخانه

پس از این که سنگ های ساختمانی از معادن استخراج می شوند، به کارخانه های تولید کننده سنگ ساختمانی منتقل می شوند تا با انجام عملیاتی بر روی آن ها، سنگ قابل استفاده در پروژه های ساخت و ساز شود. قیمت سنگ تراورتن در کارخانه ها بسته به عملیاتی که بر سطح آن ها انجام می شود، متفاوت می باشد. برای مثال ممکن است برای افزایش مقاومت سنگ های تراورتن عباس آباد در برابر رطوبت، از لایه ای رزین بر سطح آن ها استفاده شود؛ این دسته از عملیات ها می تواند بر روی قیمت فروش سنگ عباس آباد اصفهان تاثیرگذار باشد. عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت خرید سنگ های تراورتن شامل:

  • میزان کیفیت سنگ

بسته به میزان کیفیتی که سنگ های ساختمانی دارند و همچنین میزان دوام و استحکام آن ها در برابر مواد شیمیایی و فیزیکی، قیمت های متفاوتی برای خرید سنگ مشخص می شود.

میزان کیفیت سنگ تراورتن

  • نوع سورت

انواع سنگ های تراورتن را بسته به نوع درجه بندی و همچنین سورت بندی که دارند، در دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند. نوع سورت یکی از فاکتورهای مهمی است که در زمان خرید سنگ تراورتن می تواند تاثیر بسیار زیادی در تغییرات قیمت سنگ داشته باشد. در صورتی که قصد دارید از سنگ های تراورتن تکاب کرم در نماهای داخلی ساختمان های خود استفاده کنید، باید از درجه ای از سنگ استفاده کنید که سطح کاملا صاف و بدون ترکی داشته باشد.

  • نوع معادن

نوع معادن و نحوه دسترسی به سنگ های تراورتن نیز در تغییرات قیمت سنگ تراورتن در کارخانه ها تاثیرگذار می باشد. وضعیت برخی از معادن به گونه ای می باشد که اجازه و نصب دستگاه های شمش بری در معادن برای جداکردن سنگ ها را نمی دهند، در چنین شرایط هزینه استخراج سنگ افزایش می یابد.

معادن استخراج سنگ

  • نوع رنگ

در هنگام اجرای پروژه ها باید بسته به سبک دکوراسیون، از نوع رنگ و طرح های مختلف سنگ های تراورتن می توانید استفاده کنید. برخی از سنگ های کمیاب به دلیل رنگ بسیار خیره کننده ای که دارند، قیمت خرید آن ها نیز بسیار بالا می باشد. میزان رگه های به کار رفته در سنگ های تراورتن، تاثیر بسیار زیادی در قیمت خرید سنگ تراورتن در کارخانه ها دارد.

  • نوع کیفیت فرآوری

نوع عملیاتی که بر روی سنگ های تراورتن انجام می شود، در قیمت خرید سنگ تاثیرگذار می باشد. هر چقدر کیفیت فرآوری سنگ بیشتر باشد، به طبع قیمت خرید آن ها نیز افزایش می یابد.

فرآوری سنگ

  • نوع برش سنگ و گونیا بودن آن

بسته به نوع کاربری سنگ های تراورتن، نوع برش سنگ نیز متفاوت می باشد. برخی از مراکز فروش سنگ، برای برش سنگ های ساختمانی خود از گونیا استفاده می کنند. این امر باعث می شود تا سنگ های ساختمانی در ابعاد بسیار دقیق برش داده شوند.

  • هزینه حمل و نقل

هزینه های حمل و نقل و جابجایی سنگ های ساختمانی، در قیمت خریداری سنگ تاثیرگذار می باشد. در صورتی که فاصله بسیار زیادی میان معادن سنگ و کارخانه های تولید کننده سنگ تراورتن وجود داشته باشد، به طبع باعث افزایش هزینه های حمل و نقل می شود. موقعیت جغرافیایی کارخانه و دسترسی آن ها به معادن، در قیمت گذاری سنگ های ساختمانی تاثیرگذار است.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا سایر عوامل دیگر از جمله میزان و حجم سفارشات، نوع ساب سنگ، ابعاد سنگ، میزان تخلخل سنگ، موج دار و یا بی موج بودن سنگ نیز در قیمت سنگ تراورتن در کارخانه ها تاثیرگذار است.

قیمت سنگ تراورتن ارزان

با توجه به این که امروزه مراکز متعددی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه فروش و پخش عمده سنگ های ساختمانی فعالیت می کنند، رقابت برای فروش محصولات در این مجموعه ها افزایش یافته است. قیمت رقابتی خرید سنگ تراورتن باعث شده است تا مراکز فروش سنگ، تمامی تلاش خود را به کار ببرند تا بتوانند محصولات خود را با قیمتی مناسب و ارازن عرضه کنند.

قیمت سنگ تراورتن ارزان

مجموعه آریز استون به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش سنگ تراورتن اصفهان، قادر است سنگ های تراورتن را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این مجموعه با فعالیت مستمری که در زمینه فروش سنگ های ساختمانی در طی چندین سال انجام داده است، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش سنگ های ساختمانی در بازار فروش سنگ، شناخته شده است. در صورتی که قصد سفارش سنگ های ساختمانی را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت بالا دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت کنید. تیم مشاوره این مجموعه قادر است به شما عزیزان کمک کند تا بسته به میزان بودجه خود بتوانید بهترین نوع سنگ تراورتن را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید.

جمع بندی نهایی

با توجه به میزان کیفیتی که سنگ های ساختمانی دارند، قیمت خرید آن ها مشخص می شود. انواع سنگ های تراورتن با توجه به مشخصات فنی که دارند، قیمت های متعددی برای آن ها تعریف شده است. برای خریداری این سنگ های تراورتن بهتر است به مراکز معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه نحوه قیمت گذاری سنگ های تراورتن کسب کرده باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.