سنگ تراورتن تکاب برای کفپوش

مزایای سنگ تراورتن تکاب برای کفپوش ساختمان چیست؟

مزایای سنگ تراورتن تکاب برای کفپوش ساختمان 

سنگ تراورتن تکاب برای کفپوش، به دلایل زیادی از جمله زیبایی و دوام، یکی از محبوب ترین سنگ های ساختمانی است. تراورتن تکاب یک نوع سنگ آهک است که در اثر حل شدن مواد معدنی در آب های زیرزمینی و در نهایت توسط چشمه های روی سطح زمین به وجود می آید. این نوع سنگ در طیف گسترده ای از رنگ های زیبا، از جمله بژ، شکلاتی، کرمی، سفید، قهوه ای و عسلی موجود است.

یکی از کاربردهای سنگ تراورتن تکاب، استفاده از آن برای دیوارپوش ها و کفپوش های ساختمان است. ابتدا درباره 6 تا از مهم ترین مزایای سنگ تراورتن تکاب برای کفپوش، صحبت می کنیم و در ادامه به مزایای خرید تراورتن از کارخانه سنگ اصفهان اشاره ای خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: قیمت سنگ تراورتن در هر متر مربع

6 مزیت مهم سنگ تراورتن تکاب برای کفپوش ساختمان

سنگ تراورتن تکاب برای کفپوش

سنگ تراورتن تکاب برای کفپوش

1- زیبایی بی حد و مرز، در دوران مختلف تاریخ!

سنگ تراورتن، زیبایی و جذابیتی جاودانه دارد که به سختی می توان از آن چشم پوشی کرد. سنگ تراورتن تکاب سفید و تراورتن تکاب عسلی، از زمان رومی ها در معماری ساختمان و طراحی داخلی استفاده میشده است؛ در آن دوران از تراورتن در ساخت پله ها، معابد، بناهای تاریخی و آمفی تئاترهایی مانند کولوسئوم استفاده می شد.

تراورتن تکاب، ظاهری متمایز و کلاسیک دارد؛ می توانید سایه های روشن خاکستری، سفید، طلایی، خرمایی و قهوه ای روشن و گاهی اوقات رنگ های قرمز تیره را در سنگ های تراورتن معادن ایران پیدا کنید. یکی از جذاب ترین جنبه های سنگ تراورتن، ظاهر منحصر به فرد و متخلخل آن است.

2- پردازش سطح، با کیفیت بالا

یکی از مهم ترین مزایای سنگ تراورتن تکاب، انتخاب تم رنگی سنگ برای اجرای طرح دلخواه است. می توانید به راحتی، هر ایده ای را که در ذهن دارید در نمای داخلی ساختمان خود اجرا نمایید. سنگ های تراورتن، بادوام و زیبا هستند، در طول زمان هرگز از مد نمی افتند، و به علاوه، سطح صاف و یکدست دارند.

سنگ تراورتن تکاب برای کفپوش، این مزیت را فرآهم می کند که لغزندگی را از بین می برد؛ با نصب تراورتن در کفپوش ها و یا محوطه سازی اطراف استخرها یا راه پله ها می توانید زیبایی و ایمنی را به خانه ببخشید.

انواع سنگ تراورتن تکاب دارای پردازش سطح مختلف است. به همین دلیل است که از دوام و استحکام بالایی برخوردار است. تراورتن تکاب سفید، تراورتن تکاب کرم و تراورتن تکاب عسلی، سه تا از پرفروش ترین سنگ های تراورتن معدن تکاب هستند. این سنگ ها لکه پذیری ندارند و در برابر شرایط بیرونی، مقاومت خوبی دارند.

3- تطبیق پذیری بالا برای هر مکان

سنگ تراورتن تکاب برای کفپوش در اشکال مختلفی وجود دارد. این نوع سنگ ساختمانی در شکل ها و اندازه های متنوع وجود دارد و برای نصب در هر مکان مناسب است. می توانید تایل تراورتن تکاب را در کفپوش راهروها، سالن نشیمن، لابی ساختمان، حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید. این نوع تراورتن، بهترین ویژگی ها را برای ساختمان ارائه می دهد تا اهداف طراحی داخلی به خوبی برآورده شوند.

4-نیاز کمتر به نگهداری

سنگ تراورتن تکاب را می توانید در کفپوش ها نصب کنید و با استفاده از محصولات تمیز کننده معمولی و آب گرم، آن را تمیز کنید. این سنگ نسبتاً متخلخل است و ممکن است ذرات معلق و یا برخی ذرات درشت در بین خلل و فرج آن نفوذ کنند؛ پس اگر تراورتن تکاب سفید را در کفپوش ها نصب کردید، بهتر است در طول هفته حتماً آنها را تمیز کنید.

برای جلوگیری از آسیب به سنگ تراورتن تکاب در کفپوش ها، هرگز از محصولات پاک کننده اسیدی یا قلیایی استفاده نکنید.

5- دوام و ماندگاری طولانی مدت

مانند بسیاری از انواع سنگ های طبیعی، تراورتن بسیار بادوام است و به خوبی در برابر فشار، ضربه و تردد افراد، مقاومت می کند. تراورتن تکاب از نظر درجه سختی، قابل مقایسه با سنگ مرمر است، اما برخلاف برخی از انواع دیگر سنگ طبیعی، در برابر تغییرات شدید دمایی، مقاومت بالایی دارد. این ویژگی تراورتن تکاب، آن را به گزینه ای ایده آل برای محیط های داخلی و خارجی مانند پاسیو تبدیل می کند.

6- هزینه کمتر نسبت به انواع دیگر سنگ های طبیعی

اگر قیمت سنگ تراورتن برایتان اهمیت دارد، و در عین حال می خواهید سنگ های زیبا و شیک را در کفپوش ساختمان تان نصب کنید، خرید سنگ تراورتن تکاب را به شما پیشنهاد می دهیم.

در حالی که سنگ تراورتن، یک گزینه لوکس برای کفپوش است، اما نسبت به کفپوش های مرمر یا گرانیت، مقرون به صرفه تر است. چه کفپوش های تراورتن بخرید و چه سنگ های گرانیت، در نظر گرفتن قیمت سنگ ساختمانی برای مدیریت بودجه مالی اهمیت دارد.

سنگ تراورتن تکاب برای کفپوش

سنگ تراورتن تکاب برای کفپوش

بیشتر بخوانید: قیمت سنگ تراورتن حاجی آباد

عوامل تأثیرگذار در قیمت سنگ تراورتن تکاب

سنگ تراورتن تکاب بر اساس نوع رنگ بندی، ضخامت، اندازه، نوع پردازش سطح سنگ، سورت بندی تراورتن و قیمت تراورتن در بازار، قیمت گذاری می شوند. قیمت سنگ تراورتن تکاب سفید با قیمت سنگ تراورتن تکاب عسلی، یا کرمی متفاوت است. هرچه سنگ ها سورت بندی بهتر و کیفیت بالاتری داشته باشند، گران تر هستند.

خرید سنگ تراورتن تکاب از کارخانه سنگ اصفهان از نظر قیمت و تضمین کیفیت، به صرفه است. چنانچه برای پروژه های ساختمانی خود به دنبال بهترین سنگ برای کفپوش یا دیوارپوش هستید، کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. امکان ارسال سنگ تراورتن به تمامی شهرها وجود دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.