طراحی داخلی ساختمان با سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی

طراحی داخلی ساختمان با سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی

سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی در طراحی دکوراسیون داخلی

آیا وقت آن نرسیده است که درباره اجرای پروژه های طراحی داخلی ساختمان با سنگ های طبیعی، کمی متفاوت تر بیاندیشید؟ طراحی داخلی ساختمان با سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی امکان پذیر است؟

اگر مجری طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان ها و ویلاهای لوکس هستید، بدون شک از نقش سنگ های طبیعی زیبا و رنگارنگ در خلق جلوه های بصری فوق العاده آگاهی دارید؛ بنابراین، نام برخی از پرفروش ترین سنگ های ساختمانی، نظیر سنگ گرانیت نهبندان، سنگ مرمریت سفید، سنگ گرانیت نطنز، سنگ گرانیت بژ، گرانیت قرمز یا گرانیت قهوه ای را شنیده اید!

این ها فقط چند نمونه محدود از بهترین سنگ های ساختمانی برای طراحی داخلی ساختمان ها هستند. با انتخاب سنگ مناسب می توانید ایده های بی نظیر و تماشایی را در طراحی داخلی پروژه های خود به اجرا در بیاورید.

سنگ های طبیعی برای دیوارپوش و کفپوش های ساختمان استفاده می شوند. برخی از سنگ ها برای ساخت شلف دیواری و یا کانتر آشپزخانه به کار می روند و می توانند یک عنصر متفاوت، یک نقطه تمایز را در محیط خلق کنند! به طور مثال سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی، یک انتخاب خوب برای ایجاد جلوه های بصری شگفت انگیز در طراحی داخلی یک آپارتمان لوکس است.

تفاوتی نمی کند که می خواهید طراحی داخلی را برای آپارتمان کوچک انجام دهید یا آپارتمان های بزرگ تر، ویلاها یا حتی پنت هاوس های چند صد متری؛ چیزی که اهمیت دارد این است که باید مصالح و متریال طراحی داخلی را به نحو مطلوب انتخاب کنید تا زیباترین تأثیر را داشته باشند.

به نظر می رسد که دیوارپوش های سنگی و کانتر آشپزخانه، بیش از هر قسمت دیگر در داخل یک آپارتمان مسکونی به چشم بیایند! بنابراین طراحان دکوراسیون داخلی، نسبت به انتخاب سنگ های باکیفیت و زیبا، حساسیت بیشتری به خرج می دهند.

در ادامه می خواهیم شما را با چند مورد از جدیدترین طراحی داخلی ساختمان با سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی آشنا کنیم. این سنگ دارای ویژگی های مثال زدنی و قابل توجه است، که آن را برای طراحی داخلی بسیار شیک و لوکس، مناسب ساخته است.

بیشتر بخوانید: قیمت گرانیت نهبندان در هر متر مربع

مهم ترین ویژگی های سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی

سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی یکی از بهترین سنگ های ساختمانی است که نمای خیره کننده ای را برای داخل آپارتمان های مسکونی ایجاد می کند و دارای مزایا و ویژگی های قابل توجهی است. در این قسمت، قبل از آنکه درباره ایده های جدید طراحی داخلی با گرانیت نهبندان پرتقالی صحبت کنیم، به برخی از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات این سنگ پرفروش اشاره ای خواهیم داشت.

سنگ گرانیت نهبندان از دوام و مقاوم بالایی برخوردار است که آن را برای نصب در دیوارپوش ها و کفپوش های اتاق ها مناسب می سازد. این سنگ نیز همانند سایر سنگ های طبیعی در اندازه ها و ضخامت متنوع در دسترس است. بسته به اینکه چه نوع طراحی داخلی را در نظر دارید می توانید برای خرید سنگ گرانیت نهبندان اقدام نمایید.

رنگ بندی سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی، خاص و تماشایی است! این سنگ دارای یک زمینه کرمی مایل به پرتقالی است و دانه بندی درشت دارد. دانه های سیاه، سفید و خاکستری به صورت نامتقارن و تصادفی در بستر سنگ پراکنده شده اند. این نوع طرح و نقش باعث شده که یک جلوه خاصی در این سنگ گرانیتی ایجاد شود. بسیاری از طراحان داخلی پنت هاوس های لوکس و ویلاهای لاکچری از همین خصوصیت گرانیت نهبندان پرتقالی برای اجرای شیک ترین پروژه های خود بهره می برند.

از دیگر خصوصیات و ویژگی های سنگ گرانیت نهبندان می توانیم به پایداری در برابر سرما و گرما، تغییرات آب و هوایی، ضربه و فشار، خراشیدگی، سوراخ شدن، لکه پذیری، اثرات مواد غذایی و حتی نفوذ آب اشاره کنیم. طراحی و ساخت کانتر آشپزخانه با سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی می تواند یک فضای دلنشین، با نمایی خارج از تصور را برای خانه شما به ارمغان بیاورد!

بیشتر بخوانید: قیمت سنگ تراورتن در اصفهان

کاربردهای ویژه گرانیت نهبندان پرتقالی در طراحی داخلی

1-گرانیت نهبندان پرتقالی برای اتاق خواب

گرانیت نهبندان پرتقالی برای اتاق خواب

گرانیت نهبندان پرتقالی برای اتاق خواب

یکی از ایده هایی که اخیراً مورد توجه طراحان داخلی برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن قرار گرفته است، سبک روستایی کلاسیک می باشد. با توجه به اینکه رنگ سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی، گرمای ویژه ای را در مکان به وجود می آورد، می توان همین سبک را برای اتاق خواب یا سالن نشیمن یا حتی اتاق مطالعه اجرا نمود.

وقتی از این سنگ نهبندان گرانیتی برای دیوارپوش ها یا حتی کفپوش سنگی اتاق خواب استفاده کنید، محیط، بی شک، گرم و دلپذیر خواهد بود. این سنگ می تواند زیبایی خیره کننده خانه های روستیک را به نمایش بگذارد! این سنگ به آسانی با رنگ های قرمز، قهوه ای سوخته، قرمز مایل به قهوه ای و حتی رنگ لیمویی، قابل سازگاری است.

اگر به یک طراحی لاکچری با سنگ گرانیتی علاقه مند هستید، درباره نصب گرانیت نهبندان پرتقالی با طراح خانه خود صحبت کنید.

2-یک آشپزخانه رویایی با سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی!

سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی در آشپزخانه

سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی در آشپزخانه

اگر به نمای سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی که در دکوراسیون داخلی و طراحی آشپزخانه به کار رفته است، نگاه کنید، مسحور و مجذوب جلوه بصری آن خواهید شد! این یک ادعا نیست! نتایج و پروژه های اخیر این موضوع را ثابت کرده اند!

استفاده از سنگ نهبندان پرتقالی در ساخت کانتر آشپزخانه یا دیوارپوش ها، و حتی نصب آن برای بک اسپلش گرانیتی، منحصر به فرد و تکرارناپذیر است! این سنگ در قسمت کانتر آشپزخانه های جزیره ای، به طرز تماشایی، خودنمایی می کند!

هرچه از زیبایی های خیره کننده سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی در طراحی داخلی آشپزخانه برای شما بگوییم، باز هم نمی توانیم این زیبایی را توصیف کنیم. در این باره می توانید به تصاویر زیر که برخی از ایده های مدرن امروزی هستند، دقت نمایید.

برای خرید گرانیت نهبندان پرتقالی و استعلام قیمت آن می توانید همین حالا با کارشناسان فروش در این کارخانه سنگ اصفهان تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.