بهترین نوع سنگ اسلب

اسلب مفهوم جدیدی در فرآوری سنگ

مقدمه

اگر به اطراف خود دقت کنید می توانید انواع سنگ های اسلب را در قسمت های مختلف ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، هتل ها، رستوران ها و غیره مشاهده کنید. این نمونه سنگ های ساختمانی با توجه به زیبایی و نقش های بسیار شیکی که دارند، امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته اند. سنگ های اسلب در ابعاد و ضخامت های استاندارد در بازار موجود هستند. در صورتی که قصد دارید سنگ های ساختمانی را با قیمت های بسیار پایین سفارش دهید، می توانید محصول مورد نظر خود را از کارخانه سنگ اصفهان سفارش دهید. ما قصد داریم در این مقاله شما عزیزان را با مشخصات و ویژگی های بهترین نوع سنگ اسلب آشنا کنیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ویژگی سنگ اسلب

کوپ های سنگ در کارخانه توسط دستگاه های مخصوص در ابعاد و ضخامت های بسیار دقیق به صورت اسلب برش داده می شوند. در صورتی که سنگ های ساختمانی به صورت اسلب برش داده شوند، طول عمر آن ها نیز افزایش می یابد. برای ایجاد سنگ های اسلب اصولا از دستگاه ها و تجهیزات بسیار پیشرفته برای برش سنگ و صیقل دادن آن ها استفاده می شود. ابعاد ورقه های سنگ اسلب تولید شده به روش جدید در مقایسه با برش سنگ ها به وسیله دستگاه های دوار، بسیار نازک هستند.

ویژگی سنگ های اسلب

برای نصب کردن سنگ های اسلب از چسب های مخصوص موجود در بازار استفاده می شود. انواع چسب های مخصوص ساختمان در هنگام نصب اسکراپر دندانه دار روی سنگ های اسلب زده می شوند و در نهایت باعث چسباندن تخته سنگ ها به یکدیگر می شوند. در زمان نصب سنگ های اسلب به دیوار، توری هایی به پشت سنگ نصب می شود، این امر باعث می شود سنگ های اسلب بتوانند به راحتی با ملات ترکیب شده و چسبندگی بسیار بالایی را ایجاد کنند.

بهترین نوع سنگ اسلب

با ورود مفهوم اسلب در فرآوری های سنگ ها، می توان انواع سنگ های ساختمانی را به صورت اسلب برش داد. میزان رگه های به کار رفته در بهترین نوع سنگ های اسلب، بسیار کم می باشد. هرچقدر برش و فرآوری سنگ از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، دوام سنگ های اسلب نیز بیشتر می شود. سنگ های اسلب می توانند میزان چسبندگی بالایی با سایر مصالح ساختمانی ایجاد کنند، از آن ها می توانید در ارتفاعات ساختمان ها بدون نگرانی استفاده کنید. اغلب سنگ های اسلب به دلیل ابعاد و ضخامتی که دارند، می توانند مصرف صادراتی نیز داشته باشند.

بهترین نوع سنگ اسلب

انواع سنگ های اسلب

سنگ های اسلب را می توان بر اساس سورت و نوع درجه ای که دارند، تقسیم بندی کرد. سنگ های اسلب به انواع مختلفی از جمله سنگ های اسلب گرانیت، تراورتن، اونیکس، کوارتز، مرمریت و غیره تقسیم بندی می شوند. از سنگ عباس آباد اصفهان می توان به عنوان یک سنگ اسلب تراورتن در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد. سایر سنگ های اسلب دیگر بر اساس کاربرد و مشخصات فنی متفاوتی که دارند، موارد استفاده از آن ها نیز متفاوت است.

در صورتی که قصد خریداری بهترین نوع سنگ های اسلب را دارید، بهتر است به فروشگاه های معتبری که در زمینه عرضه سنگ های ساختمانی فعالیت می کنند، مراجعه کنید. مجموعه آریز استون با سال ها تجربه ای که در زمینه عرضه و فروش انواع سنگ های ساختمانی دارد، می تواند شما عزیزان را در راستای خریدی راحت تر کمک کند. در صورتی که قصد دارید برای طراحی فضای داخلی و خارجی ساختمان های خود از بهترین نوع سنگ های ساختمانی استفاده کنید، می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. کلیه ی محصولات عرضه شده توسط این مجموعه در مقایسه با نمونه های مشابه در بازار از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند.

کاربرد سنگ های اسلب

از سنگ های اسلب می توانید در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنید. از این نوع سنگ می توان در فضای داخلی و خارجی ساختمان، هتل ها، رستوران و سایر موارد دیگر استفاده کرد. در صورتی که قصد دارید دیوارهای پشت تلویزیون را به وسیله سنگ های ساختمانی طراحی کنید، می توانید از سنگ های اسلب استفاده کنید.

سنگ اسلب در پشت تلویزیون

میزان دوام و استحکام سنگ های اسلب بسیار بالا می باشد، این امر باعث می شوند تا از آن ها بتوان به عنوان کانتر آشپزخانه نیز استفاده کرد. منافذ موجود روی این نوع سنگ از تراکم بسیار کمی برخوردار هستند، این امر باعث می شود تا سنگ در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. این قابلیت سنگ های اسلب باعث شده است تا آن ها در دیوار حمام و سرویس های بهداشتی بتوان بدون نگرانی استفاده کرد.

کلام آخر

امروزه با پیشرفته تکنولوژی، تجهیزات و دستگاه های به روز برای برش و صیقل دادن سنگ های ساختمانی وجود دارند. با استفاده از این نوع دستگاه ها می توان سنگ را در ابعاد بسیار نازک و سطحی کاملا صاف برش داد. امروزه سنگ های اسلب به دلیل ظاهر زیبا و استحکام بسیار زیادی که دارند، به وفور در پروژه های ساخت و ساز استفاده می شوند. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات کاملی درباره مشخصات بهترین نوع سنگ اسلب و دلایل استفاده از آن ها، کسب کرده باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.