خرید سنگ مرمریت

راهنمای خرید و انتخاب بهترین نوع سنگ مرمریت

مقدمه

سنگ مرمریت یکی از بهترین نمونه های سنگ های ساختمانی است که به عنوان سنگ تزئینی در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها می  توان از آن ها استفاده کرد. در سطح روی این نوع سنگ رگه هایی وجود دارد، که باعث زیباتر دیده شدن آن ها می شود. تنوع رنگ سنگ های مرمریت بسیار زیاد است، این امر به شما کمک می کند تا متناسب با دکوراسیون فضای ساختمان های خود بهترین نوع سنگ مرمریت را سفارش دهید. در صورتی که قصد دارید ظاهری بسیار شیک و مجللی به فضای داخلی ساختمان های خود ببخشید، می توانید از سنگ های مرمریت استفاده کنید. در زمان خرید سنگ مرمریت بهتر است به فروشگاه های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید. هنگام خرید جنس، میزان تخلخل، تعداد رگه های به کار رفته در سطح سنگ، استحکام و سایر موارد دیگر را بررسی کنید. شما عزیزان با خواندن این مقاله می توانید اطلاعاتی درباره نحوه تشخیص سنگ مرمریت اصل از تقلبی را در زمان خرید، کسب کنید.

تشخیص سنگ مرمریت

تشخیص سنگ مرمریت

شاید برای شما عزیزان نیز تشخیص سنگ مرمریت اصل از نوع تقلبی آن کمی دشوار باشد. سنگ های باکیفیت دارای مشخصات فنی مخصوصی هستند که با بررسی آن ها می توان بهترین نوع سنگ را انتخاب کرد. نوع فرآوری و استخراج سنگ نیز می تواند بر روی کیفیت سنگ تاثیربگذارد. در صورت برش غیر اصولی سنگ ممکن است ترک هایی بر روی سطح آن ها ایجاد شود. هرچقدر میزان ترک و خط بر روی سطح سنگ های مرمریت کمتر باشد، دوام آن ها نیز به مراتب افزایش می یابد.

تراکم رگه های به کار رفته بر روی سطح سنگ می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی میزان استحکام آن ها بگذارد. اصولا انواع سنگ های مرمریت را بر اساس تراکم رگه های آن ها تقسیم بندی می کنند. سطح سنگ مرمریت اصل باید کاملا یکدست و صاف و فاقد هرگونه ترک خوردگی باشد.

بهترین سنگ مرمریت

با توجه به ویژگی های بسیار منحصر به فردی که سنگ مرمریت هرسین اصفهان دارند، از آن ها می توانید در قسمت های مختلف ساختمان از جمله سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه استفاده کنید. قابلیت جذب آب در سطح این نوع سنگ پایین است. از سنگ های مرمریت به دلیل استحکام بسیار بالایی که دارند، می توان به عنوان سنگفرش نیز استفاده کرد. سنگ های مرمریت اصل یکی از مرغوب ترین و پرفروش ترین نمونه سنگ های ساختمانی در بازار می باشد.

بهترین سنگ مرمریت

ویژگی سنگ مرمریت

از نظر سختی، سنگ های مرمریت نسبتا نرم هستند و ظاهری بسیار شفاف دارند. ظاهر بسیار زیبا و دوام سنگ های مرمریت باعث شده است تا از آن ها در فضای داخلی ساختمان ها به وفور استفاده شود. این نوع سنگ از چگالی بسیار بالایی برخوردار هستند به طوری که در برابر ضربه مقاومت زیادی دارند. سنگ های مرمریت از تخلخل کمی برخوردار هستند. میزان تخلخل سنگ، میزان نفوذ آب را در درون سطح سنگ مشخص می کند. سطح روی سنگ قابلیت جلاپذیری را دارند، همچنین می توان درخشندگی سطح آن ها را افزایش داد. سنگ های مرمریت در برابر تغییرات دما و در برابر یخبندان، مقاومت بسیار بالایی دارند.

سنگ های مرمریت به عنوان نمونه ای از سنگ های آهکی در برابر اسیدها مقاوم نیستند، این دسته محصولات همچنین به محصولات قلیایی بسیار حساس هستند. توصیه می شود از محصولات بهداشتی طبیعی و مخصوص سنگ، برای تمیز کردن سطوح آن ها استفاده کنید. انواع سنگ های مرمریت برای شستشو با آب فراوان، شستشوی دستی و همچنین برای شستشوی مکانیزه با استفاده از اتو واشر و یا یک برس گزینه بسیار مناسبی هستند.

ویژگی سنگ مرمریت

خرید سنگ مرمریت

قبل از این که اقدام به خرید سنگ مرمریت را کنید، حتما نوع کاربری و مکانی که قصد استفاده از آن ها را دارید، مشخص کنید. در صورتی که قصد سفارش این نوع محصولات را دارید به سورت بندی سنگ، کیفیت سنگ، رنگ و طرح، ابعاد و نوع فرآوری آن دقت کنید. بهتر است در زمان خرید سنگ مرمریت از کیفیت و قابلیت و محلی که قصد خریداری سنگ را از آن دارید، دقت کنید.

فروشگاه آریز استون یکی از مجموعه های تخصصی است که در زمینه فروش سنگ مرمریت در اصفهان در ابعاد و ضخامت های متفاوت، فعالیت دارد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این مجموعه سنگ مورد نظر خود را با بالاترین سطح کیفیت، سفارش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه آریز استون در تماس باشید.

سخن پایانی

این مقاله به عنوان یک راهنمای خرید سنگ مرمریت، اطلاعات بسیار کاملی درباره مشخصات و نحوه تشخیص صحیح سنگ مرمریت توضیحاتی را ارائه داده است. هر چقدر میزان کیفیت و دوام سنگ های مرمریت بیشتر باشد، می تواند جلوه بسیار زیباتری به فضای داخلی و خارجی ساختمان ها ببخشد؛ از این جهت بسیار مهم است بتوانید به عنوان فردی متخصص تفاوت سنگ های مرمریت باکیفیت از نوع مرغوب آن را تشخیص دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.