انتخاب سنگ مناسب برای فضای باز

انتخاب سنگ مناسب برای فضای باز

سنگ طبیعی مکمل مناسبی برای فضای باز است، خواه عرشه استخر، آشپزخانه در فضای باز، پیاده رو یا دیوار باشد.اما چگونه می توانید مطمئن شوید که سنگ طبیعی مناسب را برای پروژه فضای باز خود انتخاب کرده اید؟نکاتی را که باید در مورد انتخاب سنگ طبیعی مناسب در فضای باز در نظر بگیرید، اینجا بخوانید.

نکات مهم که باید اول از همه در نظر بگیرید:

  • تصور نکنید که همان سنگ مرمر زیبایی که در ورودی خود استفاده کرده اید را می توان به همان روش در خارج از خانه استفاده کرد.
  • بدانید در مکانی که با سنگ تجهیز می کنید چه اتفاقی می افتد.آیا این سنگ ها به طور کامل در معرض عناصر قرار می گیرند؟آیا این سنگ‌ها حوضچه‌ای را احاطه می‌کنند، جایی که سر خوردن یک نگرانی است، یا یک ورودی جلویی را می‌پوشانند؟یا باز هم، آیا مقصد سنگ طبیعی جدید شما، میز آشپزخانه در فضای باز است؟سنگ مناسب در تمام این سناریوها متفاوت خواهد بود.
  • فراموش نکنید که تعمیر و نگهداری را در نظر بگیرید.اگر سنگ طبیعی به درستی نگهداری شود، چندین دهه زیبایی خود را حفظ می کند و دوام بیشتری خواهد داشت.آماده باشید که آب بندی، جارو کردن و تمیز کردن جزئی را انجام دهید تا سنگ طبیعی خود را به بهترین شکل حفظ کنید.

نحوه انتخاب سنگ

حالا نوبت دیگر نکات است!

  • سنگ آهک، تراورتن و مرمر را برای پروژه های کف و دیوار در فضای باز و همچنین گرانیت و کوارتزیت را برای میزهای آشپزخانه در فضای باز در نظر بگیرید.در حالی که اینها تنها گزینه های شما نیستند، این سنگ های طبیعی به ویژه برای ماندگاری بیشتر در مقابل عناصر مناسب هستند.
  • برنامه های بلند مدت را برای فضای بیرونی خود در نظر بگیرید ، چون سنگ طبیعی به دلیل دوام آن، برای سالهای بسیار زیادی نیازی به تعویض ندارد.
  • فضای خود را بازتابی از شخصیت خود بسازید!همانطور که میدانید، امکانات سنگ طبیعی بی‌پایان است، از رنگ‌های سفید روشن تا قهوه‌ای خاکی و از تخته‌های مرمری با رگه‌های عمیق گرفته تا سطوح کلاسیک گرانیت و کوارتزیت… و این فهرست ادامه دارد.

سنگ تراورتن

سنگ تراورتن

وقتی نوبت به انتخاب سنگ طبیعی برای فضای بیرون می رسد، انتخاب های زیادی دارید.تراوراتن یکی از بهترین گزینه ها برای این منظور است.تراورتن عضوی از خانواده سنگ‌های آهکی است که زمانی تشکیل می‌شود که مواد معدنی در آب‌های زیرزمینی حل می‌شوند و سپس به سطح زمین می‌آیند.این سنگ قرن ها به عنوان روکش ساختمان استفاده می شد، اما اخیراً بود که برش های ضخیم تر این سنگ به گزینه ای برای استفاده در فضای باز تبدیل شد.اما سنگ تراورتن دارای یک مزیت منحصر به فرد است:خنک می ماند، حتی پس از پخت در زیر نور آفتاب، که آن را به گزینه ای عالی برای فضای باز تبدیل می کند.

سنگ آهک

سنگ آهک

سنگ آهک از دیرباز مورد علاقه صاحبان خانه بوده است.متریال سنگ بسیار قابل اعتماد و ظریف و بسیار متنوع است و می تواند برای طیف وسیعی از اهداف در سراسر منظره شما استفاده شود.

چه به دنبال ایجاد یک “کف” برای آشپزخانه یا محل نشیمن خود در فضای باز خود باشید یا یک پاسیو باغ برای مطالعه در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که تخته های سنگ آهک و سنگ فرش های طرح دار برای نیازهای شما مناسب هستند.سنگ آهک به راحتی خراش نمی گیرد و در مواجهه با عناصر ، زیبایی خود را حفظ می کند.

در نهایت، بهترین سنگ برای فضای باز تصمیم شماست، بر اساس حس شخصی شما از سبک و آنچه برای ملک خود می خواهید، استفاده مورد نظر از فضای باز و سایر ویژگی های محوطه سازی یا معماری در سراسر ملک شما.همچنین می توانید با یک متخصص قابل اعتماد محوطه سازی مشورت کنید تا بهترین تصمیم ممکن را برای خود بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.