بهترین سنگ برای بک اسپلش آشپزخانه

بهترین سنگ برای بک اسپلش آشپزخانه

بهترین سنگ های ساختمانی برای بک اسپلش آشپزخانه

آیا فکر می کنید که فضای آشپزخانه شما خسته کننده و بی روح شده است؟ آیا می خواهید رنگ و حال و هوای تازه ای به فضای آشپزخانه خود ببخشید؟

پس در این صورت، وقت آن رسیده که درباره اجرای زیباترین طرح های بک اسپلش آشپزخانه با سنگ طبیعی فکر کنید!

بک اسپلش در آشپزخانه به قسمتی گفته می شود که به شکل دیوارپوش، در برخی از دیوارهای آشپزخانه نصب می شود و آن بخش را از سایر دیوارها متمایز می سازد. بک اسپلش می تواند روی دیوار پشت اجاق گاز، پشت سینک یا در بخشی از پشت کابینت های دیواری نصب شود. تایل یا کاشی هایی که در بک اسپلش قرار می گیرند از نظر شکل ظاهری، ابعاد و اندازه ها، رنگ بندی و بافت بسیار متنوع هستند.

اجرای بک اسپلش آشپزخانه با سنگ طبیعی نه تنها زیبایی بی حد و مرز را برایتان به ارمغان می آورد، بلکه می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. پس اگر می خواهید بودجه ای را برای بازسازی و نوسازی آشپزخانه کنار بگذارید، اکنون بهترین فرصت است.

خب تا به اینجای بحث دانستید که بک اسپلش چیست و چه کاربردی دارد. در ادامه می خواهیم درباره معرفی بهترین سنگ در بک اسپلش آشپزخانه صحبت کنیم.

اولین قدم این است که سبک و طرح مورد نظرتان را تعیین کنید؛ آیا می خواهید بک اسپلش آشپزخانه به شکل مدرن و امروزی دیده شود یا طرفدار سبک های کلاسیک و قرون وسطایی هستید؟ به چه رنگ هایی علاقه دارید؟ چقدر بودجه برای خرید سنگ ساختمانی اختصاص می دهید؟ سایر عناصر طراحی داخلی در آشپزخانه شما چگونه اند؟

ابتدا درباره همه موارد فوق فکر کنید، و سپس برای اجرای یک بک اسپلش زیبا در آشپزخانه خود اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: طراحی داخلی ساختمان با سنگ گرانیت نهبندان پرتقالی

4 تا از بهترین سنگ های طبیعی برای اجرای بک اسپلش در آشپزخانه

بهترین سنگ برای بک اسپلش آشپزخانه

بهترین سنگ برای بک اسپلش آشپزخانه

1-سنگ گرانیت

انواع سنگ گرانیت همیشه از آن دسته سنگ هایی بوده است که به خاطر قیمت مناسب، تنوع رنگ بندی و مقاومت بسیار بالایی که دارد، مورد توجه قرار گرفته است. همه مردم، به ویژه طراحان داخلی و پیمانکاران ساخت و ساز، گرانیت را به خاطر ظاهر زیبا و باشکوه که دارد می پسندند. البته قیمت سنگ گرانیت اصفهان در هر متر مربع قابل توجه است اما ارزش خرید را دارد!

انواع سنگ گرانیت در رنگ بندی متنوع، بافت و دانه بندی زیبا،  سورت بندی درجه 1 و درجه 2 و درجه 3 می توانید برای اجرای زیباترین طرح های بک اسپلش در آشپزخانه استفاده کنید. با نصب تایل گرانیت در دیوارپوش آشپزخانه می توانید مطمئن باشید که آب بندی درزها به خوبی انجام می گیرد و سنگ در برابر ترک خوردگی و نفوذ رطوبت، بسیار مقاوم است.

2- سنگ تراورتن

تراورتن اغلب به عنوان دیوارپوش ها و نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود اما به دلیل اینکه جذابیت زیادی دارد، به طور کلی برای خلق نمای کلاسیک و سلطنتی پیشنهاد می شود. می توانید انواع سنگ تراورتن تکاب سفید و کرمی را در برترین معماری رومی و ایتالیایی به خوبی مشاهده کنید.

انواع تایل تراورتن با ضخامت باریک برای اجرای بک اسپلش در آشپزخانه به کار می روند. می توانید اشکال منتظم و نامنتظم از تراورتن را برای این منظور انتخاب کنید. اگر طرفدار ایده های سنتی با حس گرما و صمیمیت بیشتر هستید، سنگ تراورتن در آشپزخانه می تواند آن را برایتان فرآهم آورد.

3-سنگ لایم استون

سنگ لایم استون نوعی سنگ آهکی است که در نمای ظاهری، بسیار به سنگ تراورتن شباهت دارد. سنگ های لایم استون دارای ساختاری مشابه با انواع سنگ مرمریت هستند اما از نظر وزنی، سبک تر می باشند. برای اجرای ایده های ساده تر با ظاهری دلنشنین در بک اسپلش آشپزخانه تان می توانید روی سنگ های آهکی لایم استون حساب کنید.

پرفروش ترین سنگ لایم استون در حال حاضر شامل لایم استون بوکان، لایم استون مرودشت، لایم استون کرمانشاه و لایم استون مهاباد هستند.

4- سنگ مرمر

سنگ مرمر جزو گران ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود که با ویژگی های ارزشمند، ایده های لاکچری را برای بک اسپلش آشپزخانه فرآهم می کنند. رنگ بندی سنگ مرمر، فضا را به سمت گرما و درخشندگی هدایت می کند، اما باید بدانید که سنگ های مرمر به مراقبت بسیار زیادی نیاز دارند و باید آنها را هر روز تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت سنگ اسلب در اصفهان

بهترین رنگ بندی برای بک اسپلش آشپزخانه چیست؟

بهترین سنگ برای بک اسپلش آشپزخانه

بهترین سنگ برای بک اسپلش آشپزخانه

در انتخاب بهترین طرح و رنگ بندی برای بک اسپلش آشپزخانه، به چند نکته مهم توجه کنید. بودجه مالی شما در ابتدا تعیین می کند که باید به سراغ خرید کدام سنگ ساختمانی بروید و چه نوع سورت بندی را انتخاب کنید. دوام و مقاومت سنگ ها بسیار اهمیت دارد و نباید فراموش کنید.

ایده های زیادی برای اجرای بک اسپلش آشپزخانه وجود دارند که شما را به ذوق می آورند! عجله نکنید. درباره انتخاب رنگ مناسب با طراحان داخلی مشورت کنید. وقتی قرار است سبک مدرن برای آشپزخانه تان پیاده سازی کنید، به سراغ سنگ های روشن تر بروید. ترکیبی از رنگ های روشن و درخشان، مثلاً سفید و خاکستری، سفید و لیمویی در بک اسپلش آشپزخانه می توانند فضای دلبازتری را برایتان رقم بزنند.

در حال حاضر، سنگ گرانیت با رنگ بندی متنوع، از طیف روشن تا تیره، برای طراحی بک اسپلش آشپزخانه پیشنهاد می شود. برای آشپزخانه های کلاسیک، رنگ های بژ، قرمز یا سبز مناسب هستند. گرانیت خاکستری و گرانیت سفید، سبک مدرن و مینیمال را تداعی می کنند. انتخاب هر رنگ به سلیقه شما بستگی دارد.

خرید سنگ ساختمانی از کارخانه

توصیه ما به شما این است که پس از انتخاب سنگ مورد نظرتان، مصالح مورد نیاز را از بهترین کارخانه سنگ اصفهان خریداری کنید تا از نظر قیمت ها و کیفیت محصولات، همه چیز به نفع شما باشد.

تیم متخصص ما در این مجموعه، آماده هستند تا قیمت انواع سنگ ساختمانی را برای پروژه های طراحی داخلی و یا سنگ نما ساختمانی در اختیارتان قرار دهند. ما افتخار می کنیم که خدمات فروش سنگ تراورتن عباس آباد اصفهان و فروش سنگ تراورتن حاجی آباد را به طور ویژه برای انبوه سازان ارائه می دهیم.

با یک تماس می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.